O mnie

Początkująca włosomaniaczka, starająca się jednocześnie osiągnąć idealną sylwetkę. Pozytywnie zakręcona, wiecznie gdzieś pędząca pasjonatka automatyki. Studentka trzeciego roku na PWr. Wiecznie rozmarzona, wiecznie zaczytana i zasłuchana, trochę nie z tego świata.

niedziela, 11 maja 2014

Początek

Witam serdecznie wszystkich i każdego z osobna. Jestem Rapsodia i założyłam tego bloga po to, żeby podzielić się ze wszystkimi radosną nowiną. Otóż 25 lipca 2015 wychodzę za mąż i postanowiłam do tego czasu stać się najlepszą wersją siebie!

Mam dużo czasu - ponad rok - także mam nadzieję, że zdążę domknąć dosłownie wszystko na ostatni guzik. Będę tutaj opowiadać o swoich zmaganiach z idealną sylwetką, włosami, cerą, czy też wybielaniem zębów. Czasami pojawią się też posty ściśle związane z organizacją ślubu i wesela, dekoracjami, suknią i fryzurą. 

Jako, że mam trochę do zrzucenia, postanowiłam rozpocząć swoją przygodę z odchudzaniem trzynastodniową Dietą Kopenhaską. Co później? Pewnie zdrowe odżywianie - dużo warzyw i pełnoziarniste produkty. 
Dodatkowo razem z narzeczonym biegamy co 1-2 dni (na razie) po 3 km, żeby wyrobić kondycję i podkręcić metabolizm.

Jeśli chodzi o wszelkie inne zabiegi upiększające na włosy, cerę, czy tam zęby, będę o tym sukcesywnie pisać w miarę ich przeprowadzania.

Nie zanudzam już dłużej i zapraszam niedługo na pierwszy post związany z Dietą Kopenhaską!

Trzymajcie się cieplutko,
Rapsodia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz